LedPerf.com: Osvětlení automobilů a motocyklů pomocí LED

24H
Odpověď a
expedice


0Kč
Od
2500Kč

N°1

Oficiální lídr
od 2007

550 000
vozidel
vybaveno



100%
zabezpečeno
Hodnocení zákazníků 4.9/5
59600 Shromážděné recenze

Prázdný

Ještě 2,500.00Kč do dopravy zdarma do: Česká republika

Zobrazit košík

Všeobecné obchodní podmínky webu Ledperf.cz

ČLÁNEK 1: PŘIJETÍ VOP

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na prodej materiálních produktů na webu Ledperf.cz (dále jen „Stránka“), provozovaném společností LEDPERF SAS, a prováděné jakýmkoli uživatelem internetu, který si předem otevřel zákaznický účet na Stránce (dále jen „Zákazník“).

1.2 Zaškrtnutím políčka „Seznámil jsem se s všeobecnými obchodními podmínkami“, Zákazník výslovně a bez výhrad přijímá tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“). Dále prohlašuje, že má právní způsobilost se zavázat podle těchto všeobecných podmínek.

1.3 Tyto VOP mohou být kdykoli revidovány a to výhradně na uvážení společnosti LEDPERF SAS. Pouze VOP platné k datu objednávky jsou pro Zákazníka závazné.

ČLÁNEK 2: IDENTIFIKACE PRODÁVAJÍCÍHO – PRÁVNÍ UPOZORNĚNÍ

Společnost LEDPERF SAS s kapitálem 40.000€.
Je zapsána v obchodním rejstříku SAINT-ETIENNE pod číslem 511 128 894.
DIČ: FR24511128894
Kód APE/NAF: 4791B
Sídlo:
LEDPERF SAS
4 rue des VAB
42400 Saint-Chamond
Email: info@ledperf.com

ČLÁNEK 3: PRODUKTY

Produkty nabízené k prodeji jsou ty, které jsou prezentovány na Stránce, a společnost LEDPERF SAS věnuje maximální péči prezentaci a popisu těchto produktů, aby poskytla Zákazníkovi co nejlepší informace. Je však možné, že na Stránce mohou být chyby, což Zákazník uznává a přijímá. V případě nesouladu dodaného produktu s jeho popisem na Stránce může Zákazník uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy nebo využít záruku shody společnosti. Společnost v takovém případě provede výměnu nebo vrácení (zcela nebo částečně) účtovaných částek.

ČLÁNEK 4: OBJEDNÁVKA

4.1 Před jakoukoli objednávkou musí Zákazník otevřít účet na Stránce, a to poskytnutím následujících údajů: jméno, příjmení, poštovní adresa a email, aktuální telefonní číslo (pevná linka nebo mobil), kde může být Zákazník kontaktován v případě problémů s doručením.

4.2 Jakákoli objednávka zahrnuje potvrzení Zákazníkem jeho „košíku“, který shrnuje všechny produkty vybrané Zákazníkem na Stránce, výběr způsobu doručení, fakturační a doručovací adresy a výběr způsobu platby.

Každá objednávka je potvrzena společností LEDPERF SAS, která je zaslána do 24 pracovních hodin na emailovou adresu uvedenou při registraci. Prodej je považován za účinný až po potvrzení objednávky Zákazníkem.

LEDPERF SAS si vyhrazuje právo nepotvrdit objednávku nebo ji zrušit v případě sporu se Zákazníkem ohledně platby předchozí objednávky. Zákazník bude o tom informován emailem do 24 pracovních hodin.

V případě odmítnutí platby bankovním platebním centrem nebo odmítnutí šeku naší bankou bude objednávka automaticky zrušena a Zákazník bude informován elektronickou poštou.

4.3 Jakákoli žádost o změnu nebo zrušení, úplnou nebo částečnou, objednávky ze strany Zákazníka musí být zaslána společnosti LEDPERF SAS prostřednictvím formuláře pro změnu/zrušení objednávky, který se nachází na zákaznickém účtu. Klikněte zde pro více informací o použití formuláře pro změnu/zrušení objednávky.

LEDPERF SAS není v žádném případě povinna vyhovět žádosti o změnu nebo zrušení objednávky, s výjimkou případu uvedeného v článku 8 těchto VOP, nebo v případě, že LEDPERF SAS nesplní svou povinnost dodat zboží nebo poskytnout službu nejpozději do třiceti dnů po uzavření smlouvy. Zákazník může poté smlouvu zrušit doporučeným dopisem s potvrzením o přijetí nebo písemně na jiném trvalém nosiči, pokud po vyzvání LEDPERF SAS, aby dodala zboží nebo poskytla službu v přiměřené dodatečné lhůtě, LEDPERF SAS tuto povinnost nesplní.

Jakékoli zrušení objednávky, bez ohledu na důvod, opravňuje pouze k vrácení zaplacených částek. Nelze požadovat žádnou náhradu za toto zrušení.

ČLÁNEK 5: CENY

5.1 Pro všechny produkty zasílané v rámci Evropské unie jsou ceny našich produktů uvedeny v CZK (Kč) včetně všech daní, kromě příspěvku na náklady na zpracování a expedici, a jsou splatné pouze v CZK (Kč).

5.2 Pro všechny produkty zasílané mimo Evropskou unii a do zámořských departementů a území, potvrzení objednávky a faktura budou uvádět pouze cenu bez daně v CZK (Kč). Mohou být vyžadována cla nebo jiné místní daně nebo dovozní poplatky nebo státní daně, které budou výhradně na náklady zákazníka, který bude také výhradně odpovědný za prohlášení příslušným úřadům a orgánům v dané zemi. Doporučujeme vám, abyste se o těchto aspektech informovali u svých místních úřadů.

5.3 LEDPERF SAS si vyhrazuje právo kdykoli změnit své ceny. Prodávaný produkt je fakturován na základě sazby platné v době objednávky. Ačkoli je náš web pečlivě sestaven, je možné, že ceny uvedené na webu obsahují chyby. LEDPERF SAS si vyhrazuje právo nevyhovět objednávce v případě zjevné chyby v ceně produktu uvedené na webu při objednávce. V takovém případě bude zákazník automaticky vrácen bankovním převodem nebo šekem do 15 dnů.

5.4 Náklady na dopravu jsou splatné při každé objednávce. Jejich přesná výše závisí na místě, kam má být objednávka odeslána, na zvolených službách, jakož i na obsahu, objemu a hmotnosti objednaných produktů.

Výše nákladů na dopravu je uvedena v „nákupním košíku“ a podléhá schválení zákazníkem potvrzením „košíku“.

Zákazník může na webu provést simulaci celkové hodnoty své objednávky. Uvedená částka je pouze odhadní a pouze cena uvedená při potvrzení objednávky má smluvní hodnotu.

V případě více objednávek zákazníka se stejnou doručovací adresou si LEDPERF SAS vyhrazuje právo sloučit objednávku do jednoho balíku. V takovém případě zůstávají náklady na dopravu za více objednávek ve prospěch LEDPERF SAS.

ČLÁNEK 6: ZPŮSOBY PLATBY

6.1 Cena produktů je splatná v hotovosti při zadání objednávky. Cena fakturovaná zákazníkovi je cena uvedená v potvrzení objednávky zaslaném LEDPERF SAS.

6.2 Platba může být provedena:

  • Buď kartou s logem CB: v tomto případě je platba provedena prostřednictvím zabezpečeného platebního rozhraní provozovaného BANQUE POPULAIRE DES ALPES. Zákazník zaručuje LEDPERF SAS, že má případná oprávnění potřebná k použití platební karty při zadávání objednávky.
  • Nebo platbou přes PayPal, systém PAYPAL vám umožňuje platit online v plně zabezpečeném prostředí. Vaše platba je provedena přímo na zabezpečeném serveru společnosti PAYPAL, aniž by prošla serverem obchodu,
  • Nebo bankovním převodem: údaje o účtu LEDPERF SAS budou zákazníkovi sděleny na jeho jednoduchou žádost.
  • Nebo hotovostním mandátem: služba převodu hotovosti prostřednictvím poštovní banky.

 

6.3 V souladu se zákonem ze dne 15. května 2001 a článkem L.441-6 obchodního zákoníku, každá faktura nezaplacená v termínu splatnosti profesionálním zákazníkem povede k uplatnění úroků z prodlení ve výši 5násobku zákonné úrokové sazby. Kromě toho bude v případě nezaplacení v termínu splatnosti uplatněna paušální náhrada za náklady na vymáhání. Tato náhrada činí 40Kč.

ČLÁNEK 7: DODÁNÍ

7.1 Místo dodání

Dodání je provedeno na adresu, kterou zákazník uvedl při objednávce a která je uvedena v potvrzení objednávky. LEDPERF SAS nenese odpovědnost za nemožnost dodání způsobenou chybou nebo nepřesností v adrese uvedené zákazníkem.

7.2 Dodací lhůty

Objednávka bude provedena v termínech uvedených na webu a v potvrzení objednávky zaslaném LEDPERF SAS, s výhradou dostupnosti objednaného produktu a s výjimkou vyšší moci, jak je definováno zákonem a judikaturou francouzských soudů.

Uvedené lhůty jsou počítány v pracovních dnech a nezahrnují sobotu, neděli a svátky. V každém případě je LEDPERF SAS povinna dodat produkty nejpozději do třiceti kalendářních dnů od uzavření smlouvy.

Překročení této lhůty nezakládá právo na jakoukoli náhradu nebo revizi ceny ve prospěch zákazníka. Nicméně, zákazník může požádat o zrušení své objednávky a vrácení zaplacených částek, pokud nejsou dodrženy dodací lhůty.

V případě platby hotovostním mandátem nebo bankovním převodem může být objednávka zpracována až po přijetí dlužné částky a dodací lhůty začínají běžet až od tohoto okamžiku.

7.3 Dostupnost

V případě vyprodání zásob nebo nedostupnosti objednaného produktu se LEDPERF SAS zavazuje informovat zákazníka co nejdříve e-mailem a upřesnit mu termín dostupnosti nebo ekvivalentní produkt za stejnou cenu.

Zákazník si pak může vybrat mezi čekáním na dostupnost produktu, výběrem navrhovaného náhradního produktu nebo požádáním o vrácení své platby, které bude provedeno do maximálně 30 dnů, šekem, bankovním převodem nebo PayPal, podle způsobu platby použitého zákazníkem.

7.4 Přijetí produktů a realizace zákaznického servisu

7.4.1 Všechny naše objednávky jsou před odesláním zkontrolovány, kontrola se týká správného fungování produktů a objednaných množství.

7.4.2 Pro nepojištěné zásilky (doporučený dopis, colissimo bez podpisu, export sledování) je rozhodující informatické sledování, a proto nebude brána v úvahu žádná reklamace, pokud informatické sledování potvrdí doručení zásilky.

7.4.3 Jakékoli vrácení zboží vyžaduje předchozí souhlas společnosti LEDPERF SAS. Bez souhlasu bude veškeré vrácené zboží ponecháno k dispozici zákazníkovi na jeho náklady, riziko a nebezpečí, veškeré náklady na dopravu, skladování a manipulaci hradí zákazník.

ČLÁNEK 8: PRÁVO NA ODSTOUPENÍ

8.1 V souladu s článkem L.221-18 spotřebitelského zákoníku má zákazník lhůtu čtrnácti (14) kalendářních dnů od přijetí zboží na uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a bez sankcí. Náklady na vrácení produktů nese zákazník, který bude plně refundován do maximálně 14 dnů, šekem, bankovním převodem nebo Paypalem, podle způsobu platby, který zákazník použil.

8.2 Jakákoli žádost o vrácení peněz na základě práva na odstoupení od smlouvy musí být podána prostřednictvím online nástroje k tomu určeného v zákaznickém účtu v sekci « Moje vrácení» nebo jakýmkoli jiným prohlášením, které jasně vyjadřuje vůli odstoupit od smlouvy. Zákazníkovi bude poté přiděleno číslo zákaznického servisu, které musí být uvedeno na vráceném balíku. Produkt musí být vrácen v novém, neporušeném stavu a musí být doprovázen veškerým případným příslušenstvím, návody k použití a dokumentací.

8.3 Připomíná se, že toto právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy uzavřené profesionály.

8.4 Rovněž se připomíná, že ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na fyzické osoby spotřebitele s bydlištěm na území Evropské unie.

ČLÁNEK 9: ZÁRUKY

9.1 V souladu s články L211-4 a následujícími spotřebitelského zákoníku jsou produkty distribuované společností LEDPERF SAS předmětem zákonné záruky shody od data dodání.

Během této doby má zákazník možnost uplatnit svou záruku, pokud zjistí vadu shody nebo závadu na produktu zakoupeném od společnosti LEDPERF SAS.

9.2 Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • Pokud byl produkt poškozen zákazníkem nebo byl používán neobvykle vzhledem k doporučeným způsobům použití od společnosti LEDPERF SAS;
  • Pokud byl produkt špatně sestaven, špatně nainstalován nebo špatně udržován zákazníkem,
  • Pokud produkt prošel opravami, úpravami nebo přeměnami ze strany zákazníka nebo třetí osoby, které nebyly výslovně schváleny společností LEDPERF SAS,
  • Pokud byl produkt používán ve vlhkém prostředí nebo venku, pokud to technický list výslovně nepovoluje,
  • V případě běžného opotřebení nebo stárnutí produktu
  • Pokud je produkt vrácen označený inkoustem nebo jakoukoli jinou látkou: většina produktů je opravitelná, nemůžeme přijmout v záruce produkt, na kterém zákazník provedl poznámky perem nebo jakýmkoli jiným způsobem.

9.3 Pokud jsou splněny podmínky záruky, LEDPERF SAS se zavazuje opravit produkt do 30 dnů. Pokud to není možné, LEDPERF SAS nabídne zákazníkovi výměnu produktu za ekvivalentní produkt nebo vrácení peněz v hotovosti, šekem, bankovním převodem nebo Paypalem, podle způsobu platby, který zákazník použil.

9.4 Pro uplatnění této záruky musí zákazník vyplnit formulář dostupný na následující adrese:

Moje informace o zákaznickém servisu

Může také kontaktovat společnost LEDPERF SAS e-mailem prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na webu. Zákazník obdrží zpětně číslo pro vrácení S A V - RMA (Autorizovaný návrat materiálu). Vadné produkty musí být vráceny v zesíleném obalu spolu s číslem pro vrácení přiděleným společností LEDPERF SAS.

9.5 Tato záruka nebrání zákazníkovi uplatnit záruku na skryté vady podle článků 1641 a následujících občanského zákoníku.

9.6 Zvláštní záruky: Některé produkty mají obchodní záruku 5 let (informace uvedena na produktovém listu), aniž by to ovlivnilo výše uvedené podmínky. Předřadníky přítomné v sadách xenon HID jsou doživotně zaručeny, avšak s podmínkou zaslání fotografie s čárovým kódem a přerušenými kabely předřadníku, pokud by byla záruka zpochybněna. Žárovky xenon HID přítomné v sadách xenon HID jsou zaručeny 2 roky za podmínky, že neobsahují žádné otisky prstů (bude proveden test modrým světlem) a že jsou v perfektním stavu. Žárovky xenon HID a předřadníky zakoupené jednotlivě a mimo kompletní sadu xenon mají záruku 2 roky. Rozšíření záruky: Pokud je tato možnost dostupná, zákazník si může tuto možnost zvolit pro prodloužení celkové záruční doby své objednávky. Možnost "Rozšíření záruky" bude přidána k zákonné záruce, avšak nebude zohledněna při výpočtu bezplatného poštovného a při výpočtu slevy poskytnuté v důsledku případného použití slevového kódu.

9.7 Záruka je platná pouze pro jakýkoli nárok držitele zákaznického účtu, který provedl nákup na webu Ledperf.cz, nároky lze uplatnit pouze z zákaznického účtu.

ČLÁNEK 10: OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

10.1 Některé produkty prodávané na webu nejsou homologovány pro použití na veřejných komunikacích. Neměly by být tedy používány v silničním provozu na veřejných komunikacích a jsou určeny výhradně pro sportovní soutěže (okruh, rally). Každá země má své vlastní zákony týkající se omezení používání těchto produktů. Každý uživatel by se měl tedy před nákupem jakéhokoli produktu prodávaného na webu seznámit se zákony země, ve které hodlá tyto produkty používat. Na území Francie je zejména na zákazníkovi, aby dodržoval zákonné a regulační požadavky týkající se denního a nočního osvětlení, uvedené v článcích R.313-1 až R.313-35 silničního zákoníku, a týkající se homologace uvedené v článcích R.321-1 až R.321-25 silničního zákoníku. Zákazník potvrzuje, že se před jakýmkoli nákupem seznámil s výše uvedenými články a potvrzuje, že určil, zda zamýšlené použití produktů splňuje zákonné požadavky výše uvedených článků.

Uživatel potvrzuje, že potvrzením své objednávky se seznámil s výše uvedenými články, je plnoletý a je si vědom rizik spojených s pořízením produktů spadajících do této legislativy a zavazuje se používat tyto produkty pouze v rámci soukromého nebo profesionálního použití pro soutěže nebo rekreační účely na soukromém pozemku.

V každém případě je na zákazníkovi, aby se seznámil s vlastnostmi produktu, jak jsou uvedeny na jeho technickém listu a/nebo obalu, a s legislativou své země, aby určil, zda může být produkt používán v silničním provozu na veřejných komunikacích.

10.2 LEDPERF SAS také upozorňuje zákazníka na skutečnost, že použití a montáž těchto produktů na vozidla v provozu může způsobit ztrátu smluvní záruky výrobce a může představovat výluku záruky v některých pojistných smlouvách.

Je tedy na zákazníkovi, aby se na tento bod informoval u výrobce a/nebo svého pojišťovatele a provedl nezbytná oznámení, aby tyto záruky zachoval.

10.3 LEDPERF SAS nenese odpovědnost za jakékoli přímé nebo nepřímé škody, hmotné i nehmotné, související s používáním produktů, které prodává, zejména pokud produkt:

  • je nainstalován za podmínek, které nejsou v souladu s návodem k použití, nebo pro účely, které nejsou v souladu s jeho určením
  • je používán za podmínek, které jsou v rozporu s platnými předpisy na území státu, kde sídlí zákazník, a/nebo kde se pohybuje vozidlo, na kterém byl produkt namontován
  • byl předmětem vadné montáže nebo instalace

ČLÁNEK 11: VYŠŠÍ MOC

11.1 Výslovně se za případy vyšší moci považují přírodní katastrofy a jakákoli nepředvídatelná a neodolatelná událost. Jakákoli událost, která může být známa předem nebo jejíž účinky nejsou nepřekonatelné, nemusí být považována za vyšší moc.

11.2 Výskyt případu vyšší moci automaticky pozastaví plnění objednávky.

11.3 Pokud po uplynutí tří (3) měsíců strany zjistí, že případ vyšší moci přetrvává, objednávka bude automaticky zrušena, pokud se strany nedohodnou jinak.

ČLÁNEK 12: DŮKAZ

12.1 Počítačové záznamy uchovávané v počítačových systémech webu za přiměřených bezpečnostních podmínek budou považovány za důkazy komunikace, objednávek a plateb mezi stranami.

Archivace objednávek a faktur se provádí na spolehlivém a trvanlivém nosiči, který může být předložen jako důkaz.

12.2 Potvrzení objednávky zaslané zákazníkovi společností LEDPERF SAS, na papírovém nebo elektronickém nosiči, představuje pro zákazníka důkaz o provedené transakci.

ČLÁNEK 13: VÝHRADA VLASTNICTVÍ

V SOULADU S ČLÁNKEM L 624-16 OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU ZŮSTÁVÁ DODANÉ ZBOŽÍ MAJETKEM LEDPERF SAS AŽ DO ÚPLNÉHO ZAPLACENÍ CENY ZÁKAZNÍKEM. V PŘÍPADĚ NEZAPLACENÍ CELKOVÉ CENY ZÁKAZNÍKEM A PO UPLYNUTÍ LHŮTY 8 DNÍ OD ODESLÁNÍ DOPORUČENÉHO DOPISU S DORUČENKOU OD LEDPERF SAS, KTERÝ ZŮSTAL BEZ ÚSPĚCHU, BUDE SMLOUVA AUTOMATICKY ZRUŠENA A LEDPERF SAS MŮŽE POŽADOVAT VLASTNICTVÍ PRODANÉHO ZBOŽÍ ZA PODMÍNEK STANOVENÝCH V ČLÁNCÍCH L.624-9 A NÁSLEDUJÍCÍCH OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU. TATO KLAUZULE BYLA ZÁKAZNÍKOVI SDĚLENA PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY POTVRZENÍM VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK A PLATÍ POUZE PRO PRODEJE UZAVŘENÉ S PROFESIONÁLY.

ČLÁNEK 14: OSOBNÍ ÚDAJE

14.1 Poskytnutí osobních údajů shromážděných pro účely prodeje na dálku je nezbytné pro zpracování a doručení objednávek a vystavení faktur. Tyto informace nám umožňují provádět operace související se správou zákazníků, operace související s prospekcí, sestavováním obchodních statistik, správou žádostí o přístup, opravu a námitku, správou nezaplacených pohledávek a sporů, správou propagačních akcí, správou recenzí. Tyto údaje mohou být použity k zasílání informací, propagačních nabídek, obchodních prospekcí, informací nebo komunikací ze strany LEDPERF SAS.

14.2 V souladu se zákonem "Informatika a svobody" byl zpracování osobních údajů týkajících se zákazníků předmětem dvou oznámení (č. 2186227 a č. 2185318) u Národní komise pro informatiku a svobody (CNIL).

14.3 Zákazník má právo na přístup, změnu, opravu a výmaz údajů, které se ho týkají, které může uplatnit u LEDPERF SAS za podmínek stanovených v článku 34 zákona ze dne 6. ledna 1978. LEDPERF SAS se navíc zavazuje, že nebude poskytovat kontaktní údaje svých zákazníků třetí straně zdarma ani za úplatu.

14.4 Informujeme vás o existenci seznamu pro odmítnutí telefonického marketingu "Bloctel", do kterého se můžete zapsat zde: https://conso.bloctel.fr/

ČLÁNEK 15: DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

LEDPERF SAS je jediným držitelem všech práv duševního vlastnictví spojených s plány, studiemi, montážními návody dodanými s prodávanými Produkty, stejně jako všech souborů, fotografií, schémat, náčrtků, textů nebo jakéhokoli obsahu chráněného autorským právem zveřejněného na Stránce. V důsledku toho jakékoli neoprávněné použití nebo šíření těchto dokumentů Zákazníkem, na jakémkoli médiu, i zdarma, představuje padělání, které může vést k trestní a občanskoprávní odpovědnosti jeho autora.

ČLÁNEK 16: PLATNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ

16.1 Tyto VOP podléhají francouzskému právu, jak hmotněprávním, tak procesním pravidlům.

16.2 Reklamace nebo námitky budou vždy přijímány s pozornou laskavostí, přičemž dobrá víra je vždy předpokládána u toho, kdo si dá tu práci, aby vysvětlil své situace.

16.3 V případě sporu mezi LEDPERF SAS a profesionálním zákazníkem se strany pokusí vyřešit spor smírně, prostřednictvím smíření, mediace, participativního řízení nebo jakéhokoli jiného alternativního způsobu řešení sporů.

Připomíná se v tomto ohledu, že v souladu s článkem 2238 občanského zákoníku:
„Promlčecí lhůta je pozastavena ode dne, kdy se po vzniku sporu strany dohodnou na využití mediace nebo smíření, nebo, pokud není písemná dohoda, ode dne prvního mediačního nebo smírčího jednání. Promlčecí lhůta začíná znovu běžet, na dobu, která nesmí být kratší než šest měsíců, ode dne, kdy jedna ze stran nebo obě, nebo mediátor či smírce prohlásí, že mediace nebo smíření je ukončeno.“

16.4 POKUD NEDOJDE K SMÍRNÉMU ŘEŠENÍ MEZI LEDPERF SAS A PROFESIONÁLNÍM ZÁKAZNÍKEM, JAKÝKOLI SPOR TÝKAJÍCÍ SE VÝKLADU A/NEBO PROVEDENÍ TĚCHTO VŠEOBECNÝCH PODMÍNEK, JAKOŽ I JAKÉKOLI PRODEJE UZAVŘENÉ MEZI STRANAMI, BUDE VÝHRADNĚ V KOMPETENCI OBCHODNÍHO SOUDU V SAINT-ETIENNE, I V PŘÍPADĚ PŘEDBĚŽNÉHO OPATŘENÍ, VEDLEJŠÍ ŽALOBY NEBO VÍCE OBŽALOVANÝCH, NEBO ODVOLÁNÍ K ZÁRUKÁM.

Pokračovat

^